Vraag en Antwoord

Hier vind je de antwoorden op je vragen.

Hebben jullie een winkel?

Nee, er is geen winkel

  • Alle verkoop online. Dat betekent dat wij uitsluitend via internet producten aanbieden. 
  • Afhalen op vooraf gemaakte afspraak is wel mogelijk.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, je kunt ook bestellen als gast.

  • Voordelen van bestellen met een account:
  1. Sneller bestellen: Je adres- en betaalgegevens worden opgeslagen, waardoor je bij volgende bestellingen sneller kunt afrekenen.
  2. Bestelgeschiedenis: Je kunt de eerdere bestellingen bekijken en eventueel herhalen.
  3. Status van je bestelling: Je kunt de status van je bestelling volgen.

Letop: Onvolledig ingevulde accounts worden verwijderd!

 

  • Voordelen van bestellen zonder account:
  1. Privacy: Je hoeft geen account aan te maken en je gegevens worden niet opgeslagen.
  2. Snelheid:Soms is het sneller om zonder account te bestellen, vooral als je maar één keer iets wilt kopen.
  3. Geen wachtwoord:Je hoeft geen wachtwoord te onthouden.

 

Welke prijzen staan bij de producten?

Alle vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt met onderstaande betaalmethodes betalen.

  • iDEAL
  • Bancontact
  • KBC/CBC-betaalknop
  • Klarna
  • Op factuur betalen (voor bedrijven)

    Betaling binnen 30 dagen na factuurdatum.

    Elke bestelling met de betaalmethode op factuur betalen wordt gescheckt. Wij behouden ons het recht voor zonder opgave van redenen je deze betaalmethode niet aan te bieden. Dit is afhankelijk van het resultaat van de toetsing van je gegevens. Zonodig nemen we contact met je op.

    Zodra je bestelling is verzonden versturen wij de factuur per e-mail. Je hebt dan 30 dagen om de factuur te voldoen.

Hoe gaat de verzending en wat zijn de verzendkosten?

Je kunt kiezen, verzenden met DHL of PostNL.

  • Verzendkosten NL 6.95 per bestelling ( DHL of PostNL )
  • Verzendkosten BE 9.95 per bestelling ( DHL of PostNL )

Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je een e-mail met daarin een track & trace-code.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt een bestelling plaatsen door de gewenste artikelen in uw winkelwagen te plaatsen en de stappen in het afrekenproces te volgen.

Hoe worden klachten afgehandeld?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@timmershop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Hoe vraag ik een offerte aan ?

Stuur ons je aanvraag per e-mail met de gewenste artikelnummers en aantallen. We bezorgen je snel een vrijblijvende offerte op maat.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Ga naar de CONTACT pagina.

 

 

Wat is de levertijd?

Zijn de bestelde artikelen op voorraad dan wordt je bestelling de eerst volgende werkdag verstuurd. 

Bij onvoldoende voorraad is de levertijd 5 werkdagen.

Is de levertijd langer dan verwacht, dan nemen wij contact met je op.

Voor vragen over de levertijd zie CONTACT pagina.

Als je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace nummer. Met dit nummer kunt u het pakket volgen.

 

Waar leveren jullie?

Wij leveren in Nederland en Belgie.

Kan ik een afwijkend afleveradres opgeven?

Ja, tijdens het bestelproces kun je een afwijkend afleveradres opgeven. Dit is handig als je bijvoorbeeld een cadeau direct naar de ontvanger wilt sturen.

Hoe weet ik dat mijn artikel op voorraad is?

Wil je weten wat de actuele voorraad is van een bepaald artikel? Dan is het verstandig om ons te bellen of mailen. 

Ga doorvoor naar de CONTACT pagina.

 

 

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur in PDF-formaat. 

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Afhalen van bestellingen is op afspraak mogelijk.

  • De bestelling loopt via de webwinkel en dien je vooraf te betalen.
  • Zodra je bestelling klaar ligt ontvang je een bericht.
  • Je kunt dan een afhaalafspraak maken.

 

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits de producten ongebruikt en in de originele verpakking zijn. 

Artikelen die op je verzoek zijn aangepast of besteld kunnen niet retour.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?

Neem contact op met onze klantenservice als uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd is aangekomen. Wij zullen een onderzoek starten.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Op de inlogpagina kunt u klikken op "Wachtwoord vergeten" en de instructies volgen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Waar vindt ik het herroepings formulier?

Het herroepings formulier staat bij downloads onderaan elke pagina.

Hoe kan ik De draairichting van een deur bepalen?

De draairichting van een deur bepalen kan soms wat verwarrend zijn, maar met een paar eenvoudige stappen is het zo gedaan. Hier is een duidelijke uitleg:

Basisprincipe:

  • De draairichting van een deur wordt bepaald door de positie van de scharnieren.

Hoe te bepalen:

  1. Ga aan de juiste kant staan:
    • Ga aan de kant van de deur staan waar je de deur naar je toe trekt om hem te openen. Met andere woorden, ga aan de kant staan waar de deur naar je toe draait.
  2. Kijk naar de scharnieren:
    • Als de scharnieren zich aan de linkerkant van de deur bevinden, is het een linksdraaiende deur.
    • Als de scharnieren zich aan de rechterkant van de deur bevinden, is het een rechtsdraaiende deur.

Samenvattend:

  • Scharnieren links = linksdraaiend
  • Scharnieren rechts = rechtsdraaiend